دکوراسیون آشپزخانه کوچک: 5 راه حل های ارزان و نجات دهنده

روش های ارزان برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک

در این بخش از بی پرت خبرهای خوبی برای ساکنین فضای کوچک داریم. راه حل های نجات دهنده ای که می توانند فضای ذخیره سازی را در آشپزخانه ی شما افزایش دهند. این ترفندهای بسیار ساده در انواع آشپزخانه ها با دکوراسیون قدیمی و جدید قابل اجرا می باشند. اگر به دنبال کابینت آشپزخانه ی کوچک هستید پس این مطلب را از دست ندهید.

 

 

دکوراسیون آشپزخانه کوچک

استفاده از پنجره ها: کمتر کسی از پنجره به عنوان محل ذخیره سازی لوازم آشپزخانه و قابلمه ها استفاده می کند. طراح در این آشپزخانه با یک تصمیم خلاقانه، تابه و قابلمه ها در پنجره ی آشپزخانه قرار داد. به لطف استفاده از لوازم زیبا و هماهنگ، این نقطه به نقطه ی کانونی آشپزخانه تبدیل شده است.


دکوراسیون آشپزخانه کوچک

اضافه کردن قفسه های ایستاده: یک قفسه ی بزرگ با طول و عرض مناسب که در کنار یخچال یا اجاق گاز شما جای میگرد، فضای زیادی را جهت ذخیره سازی و همچنین آشپزی آسانتر در اختیارتان قرار می دهد. این شلف ها در انواع جنس های پلاستیکی، فلزی، چوبی و ام دی اف موجود می باشند. که شما بسته به بودجه ای که دارید می توانید آن راتهیه کنید.

دکوراسیون آشپزخانه کوچک

استفاده از کناره های کابینت: اگر کودکی در منزل خود ندارید این روش یکی از روش های خلاقانه برای افزایش فضای ذخیره سازی کابینت آشپزخانه کوچک می باشد.

دکوراسیون آشپزخانه کوچک

استفاده از پایین کابینت آشپزخانه: زمانی که کابینت هایتان کاملا پر است و احتمالا چیز دیگری در آن ها جای نمی گیرد ناامید نشوید. شما می توانید از نوارهای مغناطیسی برای ساخت یک قفسه ادویه شناور استفاده کنید.

دکوراسیون آشپزخانه کوچک

 اضافه کردن قفسه در بخش های مختلف آشپزخانه: این پایه های می توانند روی کانتر تاپ آشپزخانه قرار بگیرند و فضایی دو برابر را برای شما فراهم کند.


 

خروج

سبک کابینت خود را انتخاب کنید.

سفارش کابینت آشپزخانه (مشاوره رایگان)