به فروشگاه اینترنتی بی پرت هوم خوش آمدید!
سوالی دارید!... بپرسید

ایده شیک و جذاب برای دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون

دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون

ایده شیک و جذاب برای دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون

دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون به شما این امکان را می دهد تا یک ایده پردازی خاص و منحصر به فرد را در فضای داخلی منزل به رخ بکشید. از آنجایی که میزتلویزیون به عنوان نقطه کانونی منزل همیشه شناخته شده است. نیاز است این بخش از اتاق نشیمن با دقت نظر خاص تری دیزاین شود تا محیط منزل شما به سبک خاصی طراحی شده و همه را در بدو ورود به منزل شما شگفت زده کند. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون سبک های از میز تلویزیون دیواری مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. شما اگر در منزل شخصی خود به سر می برید و مستاجر نیستید به راحتی می توانید از میز تلویزیون، شلف های دکوری و کمد های نور پردازی شده در راستای دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون بهره بگیرید. حال اگر مستاجر هستید و این مهم برای شما فراهم نیست به سادگی می توانید با استفاده از میزها و کمدهای که در این مقاله برای ایده پردازی بهتر به شما عزیزان معرفی می شود روند دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون را دنبال کنید. با ما همراه باشید تا خود از این پس صاحب سبک باشید.

 

دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون

۱- استفاده از میز تلویزیون

یکی از راه های که شما می توانید با استفاده از آن فضای پشت تلویزیون را دیزاین کنید خرید میز تلویزیون های دیواری است؛ یعنی شما تلویزیون را در فاصله ای مناسب از زمین روی دیوار نصب کنید و با استفاده از استیکرهای دیواری با کمترین هزینه این فضا را دیزاین کنید. این امر به سلیقه شما بستگی دارد که قرار است کاغذ دیواری استفاده شده چقدر پر نقش و نگار و یا ساده باشد؛ اما باید به شما بگویم که میزهای تلویزیون دیواری مزیت های بسیاری دارند. به هیچ عنوان امکان تلویزیون شما وجود ندارد و از منظر ایمنی و زیبایی به راحتی نیازهای شما را فراهم می کند. همچنین با خرید این محصول شما یک ایده پردازی مدرن را به رخ می کشانید.

 

دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون

۲- استفاده از شلف های دکوری

شلف های دکوری با سبک های بسیار متفاوت توسط متخصصین این امر برای شما قابل استفاده است. شما می توانید شلف های دیواری را به صورت سه تایی شبیه یک طاقچه مد نظر قرار دهید و با استفاده از وسایل دکوری به دیزاین آن بپردازید. یا اینکه این شلف ها را با تعداد بالا تهیه کنید و سپس با استفاده از وسایل دکوری و کتاب های مورد علاقه تان به دکوراسیون کردن آن بپردازید. استفاده از شلف های دیواری دکوری با تم های رنگی بسیار متفاوت و با سبک های بسیار متمایز در پیش روی شما قرار دارد. اگر در منزل مسکونی خود به سر نمی برید و اجاره نشین هستید می توانید این شلف های دیواری را به صورت منفصل از دیوار و وصل شده همراه با میز تلویزیون خریداری کنید.

 

دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون

۳- استفاده از کمدهای دکوری

پارامتر دیگری که برای خرید در پیش روی شما قرار دارد تا با استفاده از آن بتوانید فضای مرتبط با میز تلویزیون را دیزاین کنید کمدهای دکوری است. کمدهای دکوری این روزها به شکل های بسیار متفاوت در اختیار شما قرار دارد. شما می توانید کمد دیواری دکوری خود را به صورت ساده و یا شیشه ای خریداری کنید. استفاده از نور پردازی در کمدهای دکوری نیز سبب تاثیر گذاری بیشتر آن ها در فضای مرتبط با میز تلویزیون می شود. خرید کمد دکوری به صورت در دار این امر را برایتان فراهم می آورد که به راحتی به نظم دادن فضای مرتبط با اتاق نشیمن بپردازید. کمدهای دکوری شیشه ای برای وسایل دکوری شما ایده ال ترین انتخاب به شمار می آید.

 

دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون

۴- استفاده از کاغذ دیواری

یکی دیگر از آیتم های که برای دیزاین کردن فضای پشت میز تلویزیون در پیش روی شما قرار دارد استفاده از کاغذ دیواری های دکوری است. این کاغذ دیواری ها با طرح های بسیار متفاوت سنگی، چرمی، ساده، گل دار و با طرح های رنگی گل دار و راه راه ساده در پیش رویتان قرار دارد. اگر می خواهید از کاغذ دیواری برای این فضا استفاده کنید مطمئن باشید که در طی گذر زمان قصد جابجایی میز تلویزیون خود را ندارید زیرا جدا کردن کاغذ دیواری در کوتاه مدت علاوه بر اینکه سبب هزینه بر شدن برای شما می شود به دیوار اتاق نشیمن شما آسیب وارد می کند. استفاده از کاغذ دیواری های ضد آب شاید هزینه زیادی را برای شما در پیش داشته باشد اما مانع از فرسوده شدن آن در طی گذر زمان می شود.

 

دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون

۵- استفاده از استیکر های دیواری

یکی دیگر از آیتم های که با هزینه بسیار اندک برای دیزاین کردن فضای پشت میز تلویزیون برای شما در نظر گرفته شده است استیکرهای دیواری است. این استیکرها دقیقا نقش کاغذ دیواری را ایفا می کنند. با این تفاوت که کاغذ دیواری تمام دیوار را در بر می گیرد اما استیکرهای دیواری تنها بخشی از فضای پشت میز تلویزیون را اشغال می کند. شما می توانید استیکرها را متناسب با سلیقه خود و بر اساس تم رنگی که برای میز تلویزیون خود در نظر گرفته اید خریداری کنید. استیکرهای دیواری گل دار، استیکرهای ساده خطی و استیکرهای شکل دار با طراحی بر گرفته از طبیعت از مهم ترین گزینه های است که این روزها بسیار از آن استفاده می شود.

 

دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون

کلام آخر پیرامون دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید برای دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون پارامترهای انتخابی بسیار زیادی در پیش روی شما قرار دارد. شما می توانید از شلف های دیواری مرتبط با میز تلویزیون خود و هم رنگ با آن استفاده کنید. یا اینکه با استفاده از کمدهای دکوری و میزهای فانتزی دکوری فضای مرتبط با میز را دیزاین کنید. خرید استیکر دیواری و کاغذ دیواری با تم های بسیار گسترده نیز می تواند از گزینه های انتخابی پیش روی شما باشد. امید است مطالب پیش رو در راستیا آشنایی بیشتر شما عزیزان با دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون مورد توجه شما قرار گرفته باشد و از این پس ایده ال ها در پیش روی شما باشد.

 

در انتظار شنیدن نظرات و سوالات شما هستیم