به فروشگاه اینترنتی بی پرت هوم خوش آمدید!
سوالی دارید!... بپرسید

رنگ های آرامش دهنده برای اتاق خواب

شناخت رنگ های آرامش دهنده برای اتاق خواب

 

در یک نظر سنجی  از تعداد زیادی افراد خواسته شد تا اتاق ایده آل خود را توصیف کنند.  پاسخ دهندگان در نظر سنجی به دکوراسیونی آرام، دلپذیر و صمیمی اشاره کردند. یکی از ساده ترین راه های دستیابی به این ویژگی ها بکارگیری رنگ های مناسب است. در این مطلب از بی پرت هوم به رنگ هایی اشاره می کنیم که میتواند موجب ایجاد احساس آرامش در اتاق خواب شما شود. 
برای ایجاد یک فضای آرام در اتاق خواب خود، به رنگ های خنک تر - سایه های ملایم خاکستری، آبی، سبز و بنفش - بیشتر بها دهید. این رنگ ها باعث کاهش استرس و اضطراب می شوند. از دیگر مزایای این رنگ ها این است که توهم فضای بزرگتر را در اتاق خواب ایجاد میکنند.
 

 

آبی و خاکستری تیره

با تخت خواب سفید

رنگ ارامش دهنده اتاق خواب

 یکی از رنگ های مورد علاقه طراحان داخلی برای دیوارهای اتاق، خواب خاکستری و آبی تیره است. این ترکیب رنگ جز رنگ های دراماتیک است و عمق زیادی به فضای اتاق می دهد. شما میتوانید با استفاده از آتار هنری و رنگ بنفش عمق زیاد این ترکیب رنگ را بشکافید. استفاده از رنگ قهوه ای برای تخت خواب می تواند ترکیب رنگ اتاق خواب شما را کامل کند. برای حفظ تعادل بین رنگ سرد و گرم می توانید از نور پردازی با تناژ گرم در اطراف تخت خواب استفاده کنید.

ترکیب خاکستری ملایم

با تخت خواب سفید رنگ

رنگ ارامش دهنده اتاق خواب

 اتاق خواب با تم خاکستری روشن  گزینه سبک تری خواهد بود. اتاقهایی با دیوار و سقف به رنگ سفید خالص گاهی اوقات احساس سرد و خشنی دارند. با اضافه کردن کمی رنگ خاکستری شما هنوز هم یک فضای نورانی و روشن را خواهید داشت. در این تصویر نیز طراح برای ایجاد کنتراست از تخت خواب قهوه ای روشن به رنگ گرم استفاده کرده است. 

رنگ ارامش دهنده اتاق خواب


این اتاق خواب به راحتی می تواند به عنوان دیزاین یک اتاق هتل در نظر گرفته شود. رنگ دیوار خاکستری روشن، پس زمینه ای ایده آل برای عناصر خاکستری تیره تر فراهم کرده است. حتی اگر این فضای پر از رنگ های خنک است، احساس سردی را در چشمان بیننده ایجاد نمی کند.

ترکیب آبی یخی

رنگ ارامش دهنده اتاق خواب

آبی همواره جز رنگ های آرامش بخش به شمار می رود. طراحان داخلی توصبه می کنند اگر به دنبال تم آرامش بخش هستید از طبیعت الهام بگیرید. این ترکیب رنگ شباهت زیادی به خاکستری روشن دارد. در انتخاب رنگ آبی برای اتاق خواب دقت کنید تا رنگ آن شبیه به آبی پاستیلی که در مهد کودک ها استفاده می شود به نظر نیاید.

 

رنگ ارامش دهنده اتاق خواب

بنابراین ترکیب رنگ آبی یخی و خاکستری روشن در اتاق خواب می تواند شما را به هدف مورد نظر که ایجاد حس آرامش در اتاق خواب است برساند. این رنگ را می توانید با رنگ هایی مانند قهوه ای شکلاتی و گرم ترکیب کنید. همانگونه که در تصویر نشان داده شده است.

سبز خنثی و ملایم

رنگ ارامش دهنده اتاق خواب

این رنگ نیز می تواند احساس آرامش و رضایت را به ارمغان بیاورد. سبزی پیدا کنید که تناژ آن متمایل به رنگ خاکستری باشد. این ترکیب رنگ نیز از طبیعت الهام گرفته شده است.

رنگ ارامش دهنده اتاق خواب

در حالی که سبز خنثی و ملایم قبلی تناژ گرمی دارد، این یکی کمی خنک تر است. هر دو با دراور خاکستری تیره  فوق العاده می شوند.

 

ترکیب  بنفش اسطوخدوس

رنگ ارامش دهنده اتاق خواب

 این اتاق خواب را با اتاق خواب بنفش مخصوص نوجوان اشتباه نگیرید. رنگ بنفش ملایم، یک گزینه پیچیده برای یک اتاق خواب است. رنگ های بنفش به کاهش استرس کمک می کنند بنابراین جز رنگ های آرمش بخش به شمار می رود.  
برای ایجاد یک فضای سنگین سعی کنید از رنگ های سیاه و نقره ای در ترکیب رنگ اتاق خواب استفاده کنید. 

 

برای مشاهده محصولات تخت خواب بی پرت اینجا کلیک کنید
 

در انتظار شنیدن نظرات و سوالات شما هستیم