به فروشگاه اینترنتی بی پرت هوم خوش آمدید!
سوالی دارید!... بپرسید

مدل های تخت خواب با دکوراسیون متفاوت

 

 انتخاب تخت طبق دکوراسیون اتاق

تخت ها امروزه شکل های مختلفی پیدا کرده اند. اگر قصد خرید تخت دارید با ما همراه باشید تا در ادامه ی مقاله با انواع ست کردن دکوراسیون اتاق با تخت آشنا شوید.

تخت خواب دو نفره

 

 

مدل تخت های دو نفره

در زمان خرید تخت باید به نکات زیادی دقت کنید تا راحتی و آرامش شما در اتاق فراهم شود. به روز بودن برای بسیاری از افراد اهمیت زیادی دارد که آن ها می توانند از تخت خواب های جدیدی که هیچوقت قدیمی نمی شوند و با دکوراسیون های مختلف ست می شوند انتخاب کنند. تخت های مدرن جزو همین دسته از تخت ها هستند که با ظاهر ساده و شیکی که دارند، اتاق را به فضایی دلنشین و آرامش بخش تبدیل می کنند.
 
تخت خواب دو نفره
 
همانطور که مشاهده می کنید، این تخت با وجود سادگی، فضای اتاق را بسیار زیبا و شیک کرده و رنگ های کرم، قهوه ای روشن، سفید و گل های سبز هارمونی چشم نوازی را به وجود آورده است.
در زمان خرید، به روحیه خود دقت کنید. بسیاری از افراد رنگ های لیمویی، نارنجی، سبز و ... را دوست دارند و اگر این رنگ ها به گونه ای درست استفاده شوند می تواند تاثیر بسیار مثبتی را در روحیه شما ایجاد کند.
 
تخت خواب دو نفره
 
 
رنگ های گلبهی و کرم به کار رفته در تخت، ملافه ی صورتی و سفید، فضای شاد و صمیمی را در اتاق به وجود آورده که هر کسی را شیفته خودش می کند. برای به وجود آوردن فضای دلخواه خود زمان بگذارید، زیرا شما وقت زیادی را در اتاق خواب سپری خواهید کرد. گاهی اوقات به جای توجه به مد به قلبتان توجه کنید، زیرا همین نکات کوچک و بزرگ باعث راحتی و آرامش شما در هنگام خواب می شود.
 
تخت خواب دو نفره
 
تخت های ام دی اف در بازار به شکل های مختلفی وجود دارند. برخی از آن ها دارای روکش های پارچه ای می باشند. اطراف و گوشه های این مدل تخت ها با پارچه های نرم و زیبایی پوشیده شده است، برای همین در زمان رفتن روی تخت و یا بلند شدن از روی آن به بدنتان آسیب نمی رسد. شما می توانید رنگ روکش تخت را مطابق با روحیه و دکوراسیون مورد نظرتان انتخاب کنید. طرح های کلاسیک از دیگر مدل های پر طرفدار و شیک می باشد. در ست کردن وسایل و دکوراسیون با تخت های کلاسیک دقت کنید. این تخت ها در اتاق های بزرگ نمای خاص و زیبایی را به وجود می آورد. رنگ طلایی، کرم، سفید، صورتی از رنگ های پر طرفدار در تخت های کلاسیک می باشد.
 

single bed

 

 

مدل تخت یک نفره

با توجه به کمبود فضای اتاق ها و تغییرات به وجود آمده در خانه ها، تخت های یک نفره هم شکل های متنوعی را به خود گرفته اند. بعضی از تخت های یک نفره به صورت هوشمندانه ای ساخته شده اند تا از کم ترین فضا بیشترین بهره را برد.این تخت ها علاوه بر ظاهر شیک و زیبا، در پایین آن ها میز تحریری تعبیه شده که می تواند انتخاب خیلی خوبی برای اتاق های کوچک شما باشد.
 
single bed-1
 
تخت قفسه دار مناسب افرادی است که وسایل های زیاد خود را نمی دانند چطوری در فضای اتاق جای دهند. این تخت ها در مدل های مختلفی وجود دارند که برخی از آن ها مانند تصویر، هم دارای قفسه و هم دارای کشو می باشند. از فضای اطراف و زیر این تخت به خوبی استفاده شده که نه تنها برای اتاق های کوچک بلکه برای اتاق های بزرگ هم قابل استفاده است. این تخت های کاربردی ظاهر اتاق شما را جذاب تر می کنند.
 
single bed-2
 
این تخت ها می تواند انتخاب خوبی برای کسانی که از سادگی لذت می برند باشد. این مدل علاوه بر سادگی، دارای ظاهر شیکی است که هیچگاه از مد نمی افتد. این تخت ها را به راحتی می توانید در رنگ های مختلف و متنوعی پیدا کنید. تخت های ساده خیلی راحت تر با انواع دکوراسیون ها ست می شوند.
 
 

girls single bed

مدل تخت خواب دخترانه

دختر ها معمولا دارای روحیه ای حساس و لطیف می باشند. انتخاب دکوراسیون مناسب و به کار بردن رنگ ها شاد در کنار رنگ ها ملایم در روحیه آن ها بسیار تاثیر گذار می باشد.
 
girls single bed-1
 
اگر روحیه دخترتان شاد و پر انرژی می باشد می توانید از رنگ های گلبهی، زرد، نارنجی، آبی و ... به گونه ای مناسب مانند تصویر استفاده کنید. نحوه قرار گیری رنگ ها در کنار هم بسیار مهم می باشد. برای مثال در این اتاق از رنگ های مختلف و زیادی استفاده شده که نه تنها آن را زشت نکرده، بلکه بر جذابیت و دوست داشتنی تر شدن آن افزوده است.
 
girls single bed-2
 
 

تخت دو طبقه

 

مدل تخت های دو طبقه

  اگر می خواهید فرزندانتان از اتاق مشترک استفاده کنند، می توانید برای استفاده بهیه از فضا تخت های دو طبقه را نیز در نظر بگیرید. تنوع در طرح و رنگ تخت های دو طبقه بسیار زیاد می باشد که می توانید با توجه به روحیه فرزندانتان از میان آن ها انتخاب کنید. این تخت های جذاب دارای ظاهری شیک و دوست داشتنی می باشند.
 

baby cot

تخت کودک

انتخاب تخت مناسب کودک دارای اهمیت بسیاری می باشد، زیرا عادت خواب فرزندتان از کودکی شکل می گیرد. اگر این تخت ها به اندازه ی کافی راحت نباشند و یا با روحیه آن همخوانی نداشته باشد، آرامش فرزندتان در زمان خواب را تحت تاثیر قرار می دهد.
 
baby cot-1
 

در اتاق کودکان بهتر است از رنگ های ملایم و روشن استفاده کنید. این رنگ ها باعث ایجاد حس آرامش و امنیت در آن ها می شود که تاثیر بسیاری در کیفیت خواب آن ها می گذارد. تخت کودک علاوه بر نرم بودن، باید از استحکام خوبی نیز برخوردار باشد. همچنین در زمان خرید دقت کنید که اطراف تخت و گوشه های آن تیز نباشد تا فرزندتان از آسیب های احتمالی در امان بماند.


 

در انتظار شنیدن نظرات و سوالات شما هستیم