به فروشگاه اینترنتی بی پرت هوم خوش آمدید!
سوالی دارید!... بپرسید

جالب ترین ایده های نورپردازی با شمع

شمع دنیای عجیبی دارد علاوه بر ایجاد نور و روشنایی به زیبایی نیز شهرت دارد و سبب لطافت محیط داخل منزل می شود به طور کلی شمع ها در محیط ها و فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. قصد داریم در این مقاله در مورد ایده های جالب نورپردازی باشمع صحبت کنیم که شاید کمتر به ذهنتان برسد. ایده‌هایی که سبب می‌شود عزیزان خود را خوشحال کنید و فضای داخل منازل خود را زیبا و دل انگیز نمایید.

نورپردازی با شمع

 

 

نورپردازی باشمع روی شومینه

اگر در منزل شومینه دارید بهترین ایده برای نورپردازی باشمع را می‌توانید روی آن اجرا کنید. به طور کلی شومینه ها در پذیرایی قرار می‌گیرند و شرایطی فراهم می شود تا بتوانید شمع های بزرگ و زیبایی دور تا دور شومینه بچینید تا به نور بیشتر منزل خود کمک کنید.
 پیشنهاد ما به شما این است که از شمع های بزرگ و به رنگ سفید استفاده کنید. چون رنگ های روشن سبب انعکاس نور بیشتری می‌شود. همین‌طور بهتر است تم و پس زمینه ای به کار ببرید تا محیط به صورت کاملاً زیبا تزیین شود. پس زمینه های روشن معمولا گزینه مناسبی هستند و می توان آنها را به شکل خاصی روی شونه بچینید. از شمع با سایز های مختلف استفاده کنید این کار سبب می شود تا یک نقطه از مرکز منزل شما تا حد زیادی حالت رویایی  داشته باشد. اگر دوست دارید می توانید از شمع های رنگی نیز استفاده کنید تا فضای روی شومینه دل انگیز تر شود.

نورپردازی با شمع

نورپردازی باشمع در راهروها

اگر در منزل خود دیوار های عریضی دارید یا راهرویی دارید که بلا استفاده باقی مانده است، می‌توانید شلف های دیواری نصب کنید و شمع روی آن بچینید. همینطور می‌توانید از شمع به همراه وارمر های کوچک استفاده کنید و یا شمع ها را در داخل ظروف چینی قدیمی و یا فنجان های کوچک قرار دهید، تا فضای منزل برای شما بسیار رویایی و شاعرانه شود.
 به طور کلی نور شمع سبب ایجاد یک فضای نیز بسیار دل انگیز در راهرو شده و این موضوع سبب می‌شود تا فضای منزل شما بسیار جذابتر به نظر برسد. این طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد اجرای شمع در داخل راهروی منزل کمک می‌کند تا فضای داخل منزل بسیار بزرگتر به نظر برسد. البته می‌توانید از یک سری تکنیک های متفاوت نیز استفاده کنید مثلا می توانید آویزهای از سقف در نظر بگیرید و شمع ها را در داخل ظرفی برای آویز قرار دهید همینطور می توانید شمع ها را در کنار گلدان های کوچک و بزرگ قرار دهید تا فضای داخل راهرو جذاب تر شود. 
نورپردازی باشمع در راهروها بهترین ایده ای است که هزینه کمی دارد و کمک می‌کند تا بتوانید فضای منزل خود را جذاب تر کنید. این ایده برای مراسم تولد نیز بسیار جالب است و کمک می کند تا حالت شاعرانه ای ایجاد شود و عزیزان خود را سوپرایز کنید.

 

نورپردازی با شمع

نور پردازی با شمع بر روی قفسه های دست ساز

اگر قصد دارید برای فرزند خود تولد بگیرید و یا جشنی به پا کنید بهترین ایده نورپردازی باشمع است. می توانید یک سری قفسه های دست ساز دورتادور فضای پذیرایی منزل خود اجرا کنید و شمع ها را روی آن قرار دهید. به طور کلی نیاز به هزینه زیادی ندارید می توانید از قفسه های آماده استفاده کنید و یا قفسه های حصیری دست ساز به کار ببرید. اگر در منزل خود طاقچه های بامزه دارید اجرای شمع روی طاقچه ها کمک زیادی به زیبایی فضای جشن تولد شما خواهد کرد.
 اگر از آیینه و کنسول در منزل خود استفاده می کنید شمع ها را به شکل خاصی جلوی آیینه بچینید تا انعکاس نور بیشتر شود و از آیینه برای نور پردازی بیشتر کمک گرفته شود. به طور کلی چنین ایده هایی کمک می‌کند تا فضای تولد بسیار جذاب تر و رویایی تر به نظر برسد و گزینه بسیار جالبی برای کودکان خواهد بود.
البته شما می توانید نورپردازی باشمع را به شکل جالبتری دنبال کنید. اگر دیوار منزل شما دارای فرورفتگی و کنج و پرتی است بهترین گزینه برای اجرای شمع خواهید داشت به طور کلی چندین شمع کوچک به رنگ های روشن و ساده را میتوانید در داخل کنج ها اجرا کنید.

نورپردازی با شمع

نورپردازی باشمع روی میز غذا خوری

یکی از ایده های جالب این است که از شمع وارمر دار برای میز غذاخوری استفاده کنید این ایده برای نوعروسان بسیار جالب بوده و حتی برای جشن های کوچک خانوادگی نیز مناسب خواهد بود. شما می توانید از شمع های رنگی استفاده کنید و فضای روی میز ناهاری خود را جذاب تر نمایید. به طور کلی نور پردازی با شمع روی میز غذاخوری سبب ایجاد فضای صمیمی و عاشقانه خواهد شد. 
شمع‌های وارمردار معمولاً شمع هایی با سایز کوچک هستند و به حالت دایره ای شکل طراحی شده اند و ارتفاع آن ها کم بوده و دارای یک روکش آلومینیومی هستند و البته گاهی نیز بدون روکش طراحی شده اند. به طور کلی این شمع برای اتاق خواب و اتاق پذیرایی مناسب بوده و با کمی خلاقیت هنری بهترین شرایط تزئینی را فراهم می‌سازند.

 

نورپردازی با شمع

نورپردازی باشمع و ترکیب به عنوان گل

شما می توانید از گل رز قرمز و سفید بر روی میز پذیرایی خود استفاده کنید و دور تا دور آن را با شمع بپوشانید. به این ترتیب جلوه خاص به فضای پذیرایی منزل شما داده شده و به طور کلی فضای پذیرایی بسیار جذاب به نظر می‌رسد. این ایده کمک می‌کند تا بتوانید منزل خود را رویایی تر طراحی نمایید.
 البته موضوع مهم دیگر اینکه نورپردازی باشمع و ترکیب آن با گل باید به شکلی باشد که با مناسبت شما همخوانی داشته باشد. مثلا اگر قرار است که یک جشن تولد و مراسم شاد و بزرگ برگزار کنید استفاده از گل های قرمز و سفید ایده خوبی خواهد بود اما اگر قصد شما نورپردازی باشمع برای یک مجلس ختم است. پیشنهاد ما این است که در انتخاب گل دقت کنید و از شمع های به رنگ سیاه استفاده کنید تا فضای معنوی و غم انگیزه ایجاد شده و به میهمان احترام گذاشته شود.

نورپردازی با شمع

ایده نورپردازی باشمع در سال ۲۰۲۱

اگر میخواهید عزیزان خود را سورپرایز کنید به شما پیشنهاد می کنیم که در ابتدای در ورودی گلبرگ های گل رز به همراه شمع بچینید و مسیری ایجاد کنید تا مخاطب مورد نظر شما سوپرایز شود. این ایده در سال ۲۰۲۱ بسیار مورد توجه قرار گرفته است مثلا می توانید همسر خود را با این روش سورپرایز کنید و خبر بارداری خود را به او بدهید. همینطور می توانید این ایده را برای تولد و سالگرد ازدواج خود اجرا نمایید.
می توانید با شمع های مختلف سال تولد همسر خود را روی میز اجرا کنید. خوشبختانه ایده نورپردازی باشمع بسیار متنوع بوده و دکوراتیو جشن تولد به واسطه ایده های مختلف شما روی صورت می گیرد. اگر لیوان و استکان های بلااستفاده دارید می توانید شمع را در داخل آن ها قرار دهید تا نورپردازی باشمع اجرا شده وایده خاص خود را داشته باشند. شمع ها به طور کلی رنگ و سایز بندی متنوعی دارند.

 

نورپردازی با شمع

کلام آخر

نورپردازی باشمع به شما کمک می کند تا بتوانید ساختار جالبی برای فضای پذیرایی منزل خود در نظر بگیرید شما میتوانید شمع ها را در داخل سبد بچینید و یا از گلدان های مسطح برای اجرای شمع و گل استفاده نمایید. همینطور شرایطی فراهم است تا بتوانید شمع ها را از سقف اویزان کنید و یا بر روی شلف های مختلف قرار دهید خوشبختانه شمع آرایی به سبک های متنوعی انجام شده و این موضوع کمک می کند تا بتوانید عزیزان خود را خوشحال کنید و آنها را سوپرایز نمایید.

در انتظار شنیدن نظرات و سوالات شما هستیم