به فروشگاه اینترنتی بی پرت هوم خوش آمدید!
سوالی دارید!... بپرسید

کمد لباس مدرن- این مدل های شیک را از دست ندهید

مدلهای کمد لباس مدرن

اجرای سبک مدرن در طراحی اتاق به معنای استفاده لوازم مدرن و کمد لباس مدرن است.زیرا رکن اصلی در فضای اتاق را می توان کمد لباس دانست.سبک مدرنیته به معنای بکارگیری تزیینات کمتری و وجود خطوط صاف و ساده در طراحی کمد لباس است. در سبک مدرن تزئینات قدیمی در اتاق شما دیگر بی معنی و ناپسند خواهد بود. 

 

 

کمد لباس مدرن

 

مدل کمد لباس مدرن سفید

بکارگیری رنگ سفید درکمد لباس سبک مدرن و مینیمال اهمیت زیادی دارد.البته تنها استفاده از مدل کمد لباس سفید دراتاق تضمینی برای مدرن بودن فضا نخواهد بود. طراحی و کاربردی بودن محصول نیز تعیین کننده خواهدبود. از دیگر مزایای استفاه از ام دی اف سفید برای کمد لباس مدرن این است که می توانید آن را با هر رنگ دیگری ست کنید و محیط را از یکنواختی بیرون بیاورید.

 

کمد لباس مدرن1

 

 

کمد لباس مدرن مات

ام دی اف با روکش های مختلف در طرح ها و رنگ های زیبا و متنوع موجود میباشد. از جمله ام دی اف های پرطرفدار که برای ساخت کمد لباس کاربرد زیادی دارد ام دی اف مات می باشد. چنانچه شما نیز به کمد لباس مدرن ام دی اف مات علاقه مندید و می خواهید آن را انتخاب کنید لازم است بدانید که این نوع ام دی اف نیاز به مراقبت بیشتری دارد. اغلب کمد لباس مدرن لکه ها را بیشتر نشان می دهند. البته ام دی اف های جدید در بازار آمده است که ضد لک و اثرانگشت بوده و چربی را نشان نخواهند داد.

 

کمد لباس مدرن3

 

کمد لباس مدرن هایگلاس

کمد لباس هایگلاس از ام دی اف براق ساخته شده اند. استفاده از آن ها در طراحی دکوراسیون مزایا زیادی دارد. این سطح براق کمد سبب انعکاس نور بیشتر در فضای اتاق شما خواهد شد. چنانچه اتاق کوچکی دارید توصیه ما به شما این است که از این مدل کمد لباس در اتاق خود استفاده کنید تا نوربیشتر سبب بزرگ جلوه دادن اتاق شما شود. برای انتخاب کمد لباس می توانید از ترکیب رنگ های متنوعی استفاده کنید و یک کمد را با دو یا چند رنگ طراحی نمایید. انواع طرح و مدل کمد لباس مدرن در این مطلب آورده شده است. امیداریم از این طرح ها به الگوبرداری کرده و به بهترین شکل در فضای اتاق منزل خود استفاده کنید.

 

کمد لباس مدرن4

 

کمد لباس مدرن دیواری

 

 

کمد لباس مدرن5

 

کمد لباس مدرن مردانه

 

کمد لباس مدرن6

 

کمد لباس مدرن بزرگ

 

کمد لباس مدرن7

 

دکوراسیون کمد لباس مدرن

 

 

کمد لباس مدرن8

 

طراحی کمد لباس مدرن

 

کمد لباس مدرن9

 

کمد لباس مدرن ریلی

 

کمد لباس مدرن10

 

کمد لباس مدرن قهوه ای روشن

 

کمد لباس مدرن11

 

کمد لباس مدرن سفید

 

کمد لباس مدرن13

 

کمد لباس مدرن عروس و داماد

 

کمد لباس مدرن14

 

کمد لباس مدرن جادار

 

کمد لباس مدرن15

 

کمد لباس مدرن دیواری ریلی

 

کمد لباس مدرن18

 

کمد لباس مدرن رنگ شاد

 

کمد لباس مدرن18

 

کمد لباس مدرن ترکیب رنگ

 

کمد لباس مدرن19

کمد لباس مدرن20

کمد لباس مدرن سیاه

 

کمد لباس مدرن مشکی

 

کمد لباس مدرن مشکی

 

 

 

در انتظار شنیدن نظرات و سوالات شما هستیم