به فروشگاه اینترنتی بی پرت هوم خوش آمدید!
سوالی دارید!... بپرسید

کمد لباس نوزاد پسر- مدل های جدید برای شاهزاده ی کوچکتان

مدل کمد لباس نوزاد پسر

حس و حالی که زمان تولد نوزاد در والدین آن به وجود می آید بدون شک غیر قابل وصف خواهد بود. آمدن کودک برابر با مسئولیت پذیری بیشتر در زندگی خواهد بود. این که والدین بتوانند شرایط امدنش را به خوبی  محیا کنند یکی از مسئولیت های مهم آن ها خواهد بود. داشتن آرامش در زمان انتخاب لوازم کودک امر مهمی است. در این مطلب از بی پرت قصد داریم به سراغ کمد لباس نوزاد پسر برویم و در این رابطه با یکدگیر گفت و گو کنیم. پس در این بخش با ماهمراه باشید.  

 

 
به طور کلی طراحی کمد لباس نوزاد پسر  یکی از مهمترین بخش های طراحی اتاق نوزاد پسر میباشد. برای اینکه اتاق همیشه مرتب به نظر برسد کمد لباس باید علاوه بر زیبایی کارایی بالایی نیز داشته باشد. البته در این میان نمیتوان رنگ و زیبایی را در نظر نگرفت. انتخاب ترکیب مناسب برای کمد لباس پسر بسیار پر اهمیت است. والدین بر این باورند که انتخاب ترکیب رنگ اتاق پسر دشوارتر از اتاق نوازد دختر می باشد. در ادامه طراحی های کمد لباس نوزاد پسر را مشاهده خواهید کرد و می توانید از آن ها برای ساخت کمد لباس شاهزاده ی کودکتان ایده بگیرید. 

 

رنگ مناسب برای کمد لباس نوزاد پسر:

اکثر افراد بعد از آنکه می فهمند جنسیت نوازدشان پسر است اغلب به سراغ رنگ آبی می روند و یک محدودیت برای آن در نظر می گیرند. اما طراحان بر این باورند که شما در انتخاب ترکیب رنگ مناسب برای نوزادتان  هیچ محدودیتی نخواهید داشت و با استفاده ی مناسب  از رنگ ها می توانید زیباترین ترکیب رنگ را برای کودکتان خلق کنید. 

مطلب بیشتر کمد لباس عروس و داماد، جادار، مدرن و زیبا

 

توجه به این نکته که رنگ کمد لباس طبق ترکیب بندی رنگ کل اتاق مشخص شود امری لازم است. اگر بخواهید می توانید از رنگ هایی نظیر سفید، مشکی، طوسی، خاکستری که رنگ های خنثی هستند و با هر رنگی ست می شوند بهره بگیرید. در غیر این صورت رنگ های دیگر نیز همچون زرد، قهوه ای، سبز،سورمه ای و.. نیز پرکاربرد و زیبا خواهند بود. 

نکته ی مهم هنگام طراحی کمد لباس نوزاد پسر:

 

هنگام انتخاب کمد لباس نوزاد پسر یا دختر باید سعی کنید کمدی را برگزینید که جای کافی را برای تمامی وسایل فرند شما داشته باشد. همه ی نوزادان خرده ریزهای زیادی دارند که انتخاب تعداد مناسبی از شلف ها، طبقه بندی ها، دراور ها و کمدهای با میله آویز می تواند پاسخگو باشد.
در این بخش از بی پرت مدل های کمد لباس نوزاد پسر با ایده های جدید و متنوع و خلاقانه اورده شده است. که هر یک از این مدل های می تواند الگوی ایده آلی  برای رفع نیازهای نوزاد شما باشند و با دیدن آنها و بکارگیری این ایده ها فضای دوست داشتنی تری برای کودک دلبندتان ایجادنمایید. همیشه برای داشتن یک کمد ام دی اف لباس نیاز به یک طراح خصوصی نخواهید داشت. شما می توانید خودتان در بخش طراحی انلاین کمد لباس بی پرت زیباترین و کاربردی ترین این مدل ها را با رنگ دلخواه سفارش دهید.

 

کمد لباس نوزاد پسر

کمدلباس نوزاد پسر ساده

مطلب بیشتر کمد لباس نوزاد دختر- با طراحی خوشگل برای شروع زندگی

کمد لباس نوزاد پسر

طراحی کمدلباس نوزاد پسر

مطلب بیشتر کمد لباس مشکی- انواع مدل ها و ترکیب رنگی مناسب

کمد لباس نوزاد پسر

مدل کمدلباس نوزاد پسر

مطلب بیشتر کمد لباس سفید- معجزه ای در اتاق کوچک شما

کمد لباس نوزاد پسر نو

کمد لباس نوزاد پسر دیواری

کمد لباس نوزاد پسر زیبا

کمدلباس نوزاد پسر قهوه ای

کمد لباس نوزاد پسر طبقه دار

کمدلباس نوزاد پسر  با شلف بندی

کمد لباس نوزاد پسر

کمدلباس نوزاد پسر  طبقه بندی

کمد لباس نوزاد پسر آبی

کمد لباس نوزاد پسر آبی سفید

کمد لباس نوزاد پسر

کمد لباس نوزاد پسر

 

 

در انتظار شنیدن نظرات و سوالات شما هستیم