به فروشگاه اینترنتی بی پرت هوم خوش آمدید!
سوالی دارید!... بپرسید

کمد لباس مردانه- مدل های حرفه ای و مدرن باب میل مردان

مدل کمد لباس مردانه 

برای اینکه آسودگی و راحتی را به خانه‌ بیاورید طراحی دکوراسیون و محصولات خانگی همچون کمدلباس میتواند هم برای مردان و هم زنان به طور جداگانه طراحی شود. مردها نیز می توانند در اتاق خود فضایی با طراحی و چیدمان دلخواهشان داشته باشند.

کمد لباس مردانه

آرامش و آسودگی بیشترین حسی است که مردان به دنبالش هستند، احساسی که در زندگی شلوغ و پر چالش امروزی از هر طریقی باید آن را به دست آورد. مردانی که تمام روزشان را در محیط بیرون مشغول کار هستند و شب خسته و کم انرژی به منزل و اتاق خواب خود باز می گردند نیاز به محیطی ایده آل دارند تا انرژی از دست رفته را دوباره احیا کنند. 

مطلب بیشتر کمد لباس سفید- معجزه ای در اتاق کوچک شما

بدون شک یک اتاق با چیدمان و دکوراسیون عالی با لوازم استثنایی، زیبا و کاربردی میتواند چاره ی کار شما باشد.
معمولا آقایان ترجیح می‌دهند وسایل شان هرکدام جای مخصوص به خودشان را داشته باشند و هر کدام را در سریعتر ز کنند. داشتن کمدبزرگی که بتواند تمام وسایل مان پیدا کرده و استفادهرا در خود جای داده و به گونه ی هوشمندانه طراحی شده باشد که کاربردی و در عین حال مدرن و شیک باشد، بسیار حائز اهمیت است.

کمد لباس مردانه-1

مطلب بیشتر کمد لباس نوزاد پسر- مدل های جدید برای شاهزاده ی کوچکتان

کمدلباش مردانه می تواند به گونه ای طراحی شود که علاوه بر لباس های اسپورت یا رسمی، جایگاه مناسبی برای کفش ها، حوله، کلاه، کیف و.. باشد. 
اکثر مردها ترجیح می دهند از رنگ های شیک و خنثی در دکوراسیون اتاق استفاه کنند؛ رنگ‌هایی از قبیل قهوه‌ای، سورمه‌ای، شرابی، سبز تیره، طوسی و حتی کمی سیاه می تواند رنگ ایده آلی برای کمدلباس مردانه باشد.
فرقی نمی‌کند دکوراسیون کلی اتاق شما از چه سبکی پیروی میکند، انتخاب کردن یک ترکیب رنگ مناسب همیشه ایده‌ای عالی است. در طراحی کمدلباس مردانه رنگ‌های روشنی مثل زرد و صورتی کمتر به کار برده می شود. استفاده از ترکیب‌های کلاسیک مثل سفید و سیاه نیز باب سلیقه ی آقایان است. از آنجا که مردها به رنگ‌های تیره علاقه ی بیشتری دارند استفاده از رگه‌هایی از رنگ‌های روشن از یکنواخت شدن اتاق جلوگیری خواهد کرد. اگر قصد طراحی کمدلباس مردانه قهوه ای رنگ را دارید می توانید با استفاده از چراغ و هالوژ های طلایی ترکیب زیبا، شیک و ایده آلی را به وجود آورید.

مطلب بیشتر کمد لباس عروس و داماد، جادار، مدرن و زیبا

در نهایت اگر منزل شما کوچک است یا فضای آن به گونه ای نیست که بتوانید یک اتاق جداگانه برای کار و اوقات تنهایی همسرتان دلبندتان طراحی کنید، بهتر است بخشی از اتاق را به سلیقه ی او و برای راحتی او ترتیب دهید. در ادامه مدل های بی نظیر و شیک از کمدلباس مردانه آورده شده است


کمد لباس مردانه-2

کمد لباس مردانه-3

کمد لباس مردانه-4

کمد لباس مردانه-5

کمد لباس مردانه-6

کمد لباس مردانه-7

کمد لباس مردانه-7.

کمد لباس مردانه-9

کمد لباس مردانه-10

کمد لباس مردانه-11

کمد لباس مردانه-12

کمد لباس مردانه-13

کمد لباس مردانه-14

کمد لباس مردانه-16

کمد لباس مردانه-17

در انتظار شنیدن نظرات و سوالات شما هستیم