به فروشگاه اینترنتی بی پرت هوم خوش آمدید!
سوالی دارید!... بپرسید

معرفی بهترین برندهای فرش ایرانی

بهترین برندهای فرش ایرانی

معرفی بهترین برندهای فرش ایرانی

قیمت فرش ایرانی بسیار گران است بنابراین چه خوب است که بهترین برندهای فرش ایرانی را بشناسیم تا خرید خوبی داشته باشیم بررسی ها نشان می دهند که هر یک از فرش های ایرانی دارای ویژگی های خاصی هستند که بر اساس سبک طراحی و نوع نخ به کار برده شده دسته بندی می شوند.
از آنجایی که ایران در تولید فرش بسیار حرفه ای عمل کرده است برندهای مختلفی در این زمینه فعالیت می کنند پس در ابتدا باید بتوانید بهترین برندها را بشناسید.

بهترین برندهای فرش ایرانی

 

 

فرش ایرانی خاطره کاشان

فرش خاطره کاشان به گوش بسیاری از ما آشنا است. این برند در لیست برترین برندهای فرش ایرانی از چندین سال گذشته تا به امروز قرار گرفته است. تجهیزات بافندگی و ریسندگی در کارخانه خاطره کاشان بسیار حرفه ای بوده و این موضوع سبب شده تا این برند بتواند در ایران بسیار مورد توجه قرار بگیرد. به طور کلی بخش کمی از از فرش های این برند در ایران استفاده می شود و بیشتر جنبه صادراتی دارد. تراکم فرض های برند خاطره کاشان به صورت تراکم عرضی و طولی دسته بندی شده است. تراکم طولی به تعداد گره هایی است که در بخش طولی فرش زده می شود و مربوط است تراکم عرضی نیز به تعداد نخ های خاب فرش گفته می شود. البته که میزان تراکم عرضی معمولاً با شانه نشان می دهد.

بهترین برندهای فرش ایرانی

فرش ایرانی قیطران

فرش ایرانی قیطران در لیست 10 برند اصلی تولید کننده فرش ایرانی قرار گرفته است و طرح های متنوع این برند سبب محبوبیت آن در بین بانوان خوش سلیقه ایرانی شده است. به طور کلی این فرش ها در نمونه های 700، 1000 و 1500 شانه عرضه می شوند و البته که بسیار مورد تایید قرار گرفته اند. مواد اولیه به کار برده شده در این فرش ها بسیار مرغوب بوده و از یک سری استانداردهای بین المللی در آن استفاده شده است به طور کلی از تولیدکننده توانسته بهترین طراح در راستای طراحی فرش را استخدام نماید و سبک و طرح فرش های قیطران بی نظیر هستند.

بهترین برندهای فرش ایرانی

فرش ایرانی نگین مشهد

کارخانه نگین مشهد به واسطه فرش های مرغوب و با کیفیت خود مورد تایید قرار گرفته است این کارخانه بسیار بزرگ بوده و فعالیت خود را از سال 1371 آغاز کرده است به طور کلی این کارخانه در راستای تولید فرش از ایده های جدید و خاص کمک گرفته و در نهایت توانسته بهترین متریال را به کار بگیرد. اینطور که مشخص است در بازار ایران فرش های تقلبی با نخ های بی کیفیت بسیار زیاد است اما کارخانه نگین مشهد به واسطه جدیدترین مکانیزم های روز دنیا توانسته نخ های تقلبی و اصل را تشخیص دهد به این ترتیب محصولات تولید شده در این کارخانه از نظر کیفیت بی نظیر هستند. دقت کنید که به طور کلی فرش نگین مشهد دارای بافت حرفه ای بوده و از نظر زیبایی در ایران بی نظیر است.
فرش های تولید شده در این کارخانه دارای شناسنامه هستند و وزن و الیاف و گره و طول پرز به کار برده شده در فرش کاملاً مشخص است از سوی دیگر فرش های این برند به هیچ عنوان پرز زیاد ندارند و پرز زیاد به طور کلی نشان از تقلبی بودن فرش است که البته تا مدت ها پس از استفاده روی لباس دیده می شود. فرش نگین مشهد دارای برچسب هولوگرامی و براق بوده و نام این برند بدون هیچ پسوند و پیشوندی روی آن حک شده است.

 

بهترین برندهای فرش ایرانی

فرش ایرانی یلدای کویر کاشان

یلدای کویر کاشان نام یکی از بهترین تولیدکنندگان فرش ایرانی بوده و به طور کلی کیفیت محصولات این برند تضمین شده است اینطور که بررسی ها نشان می دهد این برند فعالیت خود را از سال 1370 آغاز کرده است و توانسته بهترین فرش ها با کیفیت بی نظیر را عرضه کند. دقت کنید که فرش یلدای کویر کاشان به طور کلی ساختار پیشرفته ای دارد و از نظر تراکم نیز به شکل کاملاً حرفه ای اجرا شده است. این فرش ها بسیار زیبا و لطیف هستند و از نظر ظاهر هیچ نقصی در آنها دیده نمی شود.

بهترین برندهای فرش ایرانی

فرش سورنا

فرش سورنا یکی از برندهای مشهور ایرانی در راستای تولید فرش و قالیچه بوده که مرغوبیت و کیفیت مواد اولیه این برند به کل دنیا ثابت شده است. این موقعیت سبب شده تا سالیان دراز مشتریان ثابت خود را داشته باشد. به طور کلی این برند سی سال تجربه کاری داشته و از جدیدترین تکنولوژی جهان استفاده کرده است. اینطور که مشخص است فرش سورنا به طور کلی به واسطه استانداردهای بین المللی بسیار موفق ظاهر شده است و طرح و رنگ بندی متنوعی برای این برند دیده می شود. اگر به دنبال فرش ایرانی لوکس هستید برند سورنا قطعاً با سطح نیاز شما سازگار است.

 

بهترین برندهای فرش ایرانی

مشهورترین برندهای فرش ایرانی

حتماً نام فرش نیاوران به گوشتان رسیده است. برند نیاوران از بزرگترین تولیدکننده فرش ایرانی محسوب می شود و به طور کلی این فروش ها در سبک های کلاسیک و ... اجرا شده و ساختار حرفه ای دارد. فرش های برند نیاوران از نظر بافت بسیار خاص هستند و ظرافت در تار و پود این فرش ها مشخص است البته که برند نیاوران سعی کرده در تولید فرش سلایق مختلف را مدنظر قرار دهد و تا حد زیادی در این راستا موفق ظاهر شده است. فرش های 700 شانه نیاوران معمولاً مورد تایید قرار می گیرد و کیفیت بی نظیری دارد.
فرش عالی مقام در لیست ده برند برتر فرش ماشینی در ایران قرار دارد و به طور کلی در سال های اخیر این برند توانسته فرش هایی تولید کند که ساختار حرفه ای و خاصی داشته باشد به طوری که محصولات این برند به کشور های آلمان و آمریکای جنوبی نیز ارسال می شود. البته که فرش عالی مقام از دسته فرش هایی است که به واسطه کیفیت و ساختاری که دارد مورد بررسی قرار می گیرد.

بهترین برندهای فرش ایرانی

برند محتشم از به روز ترین تجهیزات برای تولید فرش استفاده می کند و در لیست ده برند برتر فرش ایرانی قرار گرفته است که البته فعالیت خود را از سال 75 آغاز کرده است و در طی سال های مختلف به موفقیت زیادی رسیده است این برند به طور کلی یک سری دستگاه های جدید را وارد می کند.
اینطور که مشخص است این برند توانسته یک سری طرح های جدید را اجرا کند و در نهایت بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 

بهترین برندهای فرش ایرانی

انتخاب بهترین فرش ایرانی

اگر به دنبال خرید بهترین فرش ایرانی هستید می توانید به سراغ فرش ستاره کویر یزد بروید. این برند در لیست 10 برند مشهور فرش ایرانی در سال 1400 قرار گرفته است و خوشبختانه به واسطه سیستم رنگ آمیزی بی نظیری که در این کارخانه اجرا می شود تنوع فرش ها بسیار زیاد است. نوآوری هنوز هم در بین مدل های مختلف از فرش های ایرانی ستاره کویر یزد دیده می شود و در نهایت به عنوان بهترین تولیدکننده فرش ایرانی شناخته می شود. البته که این فرش ها از نظر سبک اجرایی بسیار خاص هستند و این موضوع باعث می شود تا فرش ستاره یزد بهترین رویکرد اقتصادی را داشته باشد.
 فرش ساوین نیز از دیگر برندهای عالی فرش ایرانی محسوب می شود و قیمت مناسبی نیز دارد بنابراین اگر به دنبال فرش ایرانی ارزان قیمت اما با دوام هستید، فرش ساوین را انتخاب کنید چون هم از نظر زیبایی رتبه خوبی دارد و هم بسیار مقرون به صرفه به بازار عرضه می شود. 

در انتظار شنیدن نظرات و سوالات شما هستیم