به فروشگاه اینترنتی بی پرت هوم خوش آمدید!
سوالی دارید!... بپرسید

16 جاکفشی جادار و ارزان قیمت برای ورودی آپارتمان

 جاکفشی جادار و ارزان قیمت در طرح ها و رنگ های مختلف

ورودی آپارتمان شما قطعا فضای محدودی دارد از این رو نمی توان از هر جاکفشی در راهروی ساختمان استفاده کرد. اگر تعداد افراد خانواده ی شما نیز زیاد باشد در این صورت انتخاب جاکفشی جادار بزرگ برای شما کار سختری خواهد بود. جاکفشی های امروزی که به سبک مدرن و خلاقانه طراحی می شوند دستگیره ای ندارید از این رو فضای کمتری را اشغال میکنند. بنابراین انتخاب یک جاکفشی کاربردی، جادار و مدرن گزینه ی بهتری برای شما خواهد بود. اما یک جاکفشی هر چقدر هم جادار باشد ممکن است نتواند تمامی کفش های شما را در خود جای دهد. در این مطلب علاوه بر ارائه ی روشی موثر برای نگهداری از کفش ها مدل های جدیدی از جاکفشی جادار را برای شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم.

 

جاکفشی جادار و ارزان-1

اولین روش برای داشتن ورودی زیبا و مرتب این است که جاکفشی مناسبی را انتخاب کنید و تمام کفش ها را از ورودی آپارتمان خود جمع کنید. اما وقتی کفش ها زیاد است چه باید کرد؟ 

  •  بهتر این است که کفش ها را به سه دسته تقسیم کند. 
  • کفش‌ هایی که هر روز به آن احتیاج دارید.
  • کفش‌ هایی در تفریحات آخر هفته آن را انتخاب میکنید.
  •  کفش‌ هایی که برای مراسم خاص می پوشید.
بدون شک جای کفش های دم دستی در راهروی ورودی است. اما کفش های دو دسته ی دیگر می توانند در کمد لباس شما جای گیرد.
 
 

جاکفشی جادار و ارزان-2

قبل از خرید جاکفشی می توانید از ابتدا کفش های خود را دسته بندی کنید سپس ابعاد مورد نظر را تعیین کنید. هنگام دسته بندی کلکسیون کفش های خود، بهتر است فکری به حال کفش های کاملا بی استفاده کنید و از آن ها خلاص شوید. با این روش فضای بیشتری را برای ذخیره سازی کفش ها خواهید داشت.
یک مدل از جاکفشی نیز همراه با جالباسی و آینه می باشد. از این رو شما علاوه بر جاکفشی یک جالباسی نیز برای پالتوها و کیف های خود خواهید داشت. 

جاکفشی جادار و ارزان-3

بدون شک فقط شما نیستید که انواع کفش های زیبا را خریداری کرده اید و حال نمیدانید چگونه از آن نگهداری کنید. استفاده از کمدهای بلند اما با عمق و عرض کم بهترین انتخاب برای فضاهای کم جااست. استفاده از این کمدها می  تواند فضای زیادی را برای شما حفظ کند و گره گشا باشد.

چنانچه در منزل خود حیاط خلوت یا بالکن دارید می توانید از جاکفشی های بزگتری استفاده کنید. اما جاکفشی هایی که برای فضای باز هستند باید مقاومت بیشتری داشته باشند تا در شرایط آب و هوایی مختلف دچار آسیب نشوند. 

 

جاکفشی جادار و ارزان-4

جاکفشی جادار و ارزان-5

جاکفشی جادار و ارزان-6

جاکفشی جادار و ارزان-7

جاکفشی جادار و ارزان-8

جاکفشی جادار و ارزان-9

جاکفشی جادار و ارزان-10

جاکفشی جادار و ارزان-11

جاکفشی جادار و ارزان-12

جاکفشی جادار و ارزان-13

جاکفشی جادار و ارزان-14

جاکفشی جادار و ارزان-15

جاکفشی جادار و ارزان-16
 

در انتظار شنیدن نظرات و سوالات شما هستیم