به فروشگاه اینترنتی بی پرت هوم خوش آمدید!
سوالی دارید!... بپرسید

دکوراسیون منزل با آینه

دکوراسیون منزل با آینه

 

دکوراسیون منزل با آینه

دکوراسیون منزل با آینه در قانون فنگ شویی بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است؛ زیرا با استفاده از اینه به راحتی می توان به رفت و آمد انرژی و انعکاس نور بیشتر در محیط پرداخت. شما با استفاده از آینه می توانید یک دکوراتیو متفاوت را در اتاق نشمین، اتاق پذیرایی و راهرو در بدو ورود مهمان های خود به تصویر بکشانید. آینه ها این روزها شکل های متفاوتی را به خود گرفته اند. آینه قدی، آینه دیواری، آینه دیوار کوب شده، آینه و کنسول و ده ها آینه دیگر در راستای زیبا سازی منزل شما در پیش رویتان قرار دارد. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون دکوراسیون منزل با آینه و ایده پردازی های که در این راستا در پیش روی شما قرار دارد مطالبی را با شماعزیزان به اشتراک بگذاریم پس با ما همراه باشید.

 

دکوراسیون منزل با آینه

 

دکوراسیون منزل با آینه در اتاق نشیمن

یکی از مهم ترین بخش های که در منزل به راحتی می توانید انرژی را در آن منتشر کنید و به تمام بخش های منزل برسانید اتاق نشیمن است. همه شما به خوبی میدانید که استفاده از یک آینه نور پردازی بهتری را در فضا برای شما به تصویر می کشاند. از همین رو به شما توصیه می کنیم از آینه های دیواری مدرن و شیک در راستای دیزاین فضای مرتبط با مبل های راحتی خود بهره بگیرید. این آینه ها را می توانید بر اساس سبکی که از آن پیروی می کنید خریداری کنید. بر فرض اگر ایده پردازی شما کلاسیک است باید آینه ای نوستالژی را خریداری کنید. این مهم می توانید با یک آینه قدی منبت کاری شده برای شما به تصویر کشیده شود. اگر دکوراسیون سلطنتی را مد نظر قرار می دهید به شما خرید آینه سلطنتی با تم رنگی طلایی را توصیه می کنید. درنهایت برای ایده پردازی مدرن استفاده از آینه با شکل های هندسی متمایز را برای ایده پردازی توصیه می کنیم.

 

دکوراسیون منزل با آینه

 

دکوراسیون منزل با آینه با استفاده از کنسول دکوری

کنسول یکی از وسایل دکوری است که به راحتی در هر فضایی قالبیت استفاده از آن برای شما فراهم است. شما می توانید برای اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی و یا حتی راهروهای عریض خود از این محصول به منظور زیبا سازی بهره بگیرید. برخی از افراد تمایل دارند به جای استفاده از آینه بر روی کنسول وسایل دکوری مثل گلدان و کاسه های گلی را روی آن قرار می دهند و از خرید آینه صرفه نظر می کنند؛ اما ما به شما توصیه می کنیم حتما در راهرو آینه و کنسول را با یک دیگر قرار دهید زیرا اثر گذاری بیشتری در زمینه دکوراسیون منزل با آینه دارد. شما می توانید از کنسول های که آینه روی آن وصل می شود و یا از آینه های که به صورت منفصل بر روی دیوار جای می گیرد در راستای دیزاین منزل خود استفاده کنید.

 

دکوراسیون منزل با آینه

 

دکوراسیون منزل با آینه در راهرو ورودی منزل

یکی از بهترین بخش های که با استفاده از آینه های قدی شیک و لوکس می توانید به دیزاین آن بپردازید راهروهای ورودی است. به شما توصیه می کنیم آینه های قدی را با کمدهای دکوری و جاکفشی های لوکس مد نظر قرار دهید. این امر نه تنها کاربرد آینه را برای شما چندین برابر می کند و در زمان ورود و خروج از منزل می توانید آراستگی خود را چک کنید که سبب می شود دکوراسیون بهتری در راهرو برای شما فراهم شود. استفاده از استندهای گل به همراه یک آینه قدی بدون تردید فضا را به شکل ویژه تری برای شما دیزاین خواهد کرد.

 

دکوراسیون منزل با آینه

 

دکوراسیون منزل با آینه اتاق خواب

اتاق خواب و دکوراسیون کردن آن با آینه دیگر جای را برای حرف نمی گذارد. به گونه ای که شما از سه آینه در یک فضا به راحتی می توانید بهره بگیرید. در قدم اول از آینه می توانید همراه با میز توالت برای آرایش کردن استفاده کنید. در قدم دوم به شما خرید آینه های قدی را توصیه می کنیم که یکی از مهم ترین ملزومات اتاق خواب به شمار می آید. اگر فضا به اندازه کافی برای جایگذاری آینه قدی در اختیار شما وجود ندارد توصیه می شود کمدهای که بر روی آن آینه نصب شده است را مد نظر قرار دهید. آینه در اتاق خواب با شکل های دیواری، جدا از دیوار و ایستاده و رو میزی برای شما قابل تهیه است. این آینه ها در عین حال که کاربردی هستند سبب زیبایی اتاق خواب شما نیز می شود.

 

دکوراسیون منزل با آینه

 

دکوراسیون منزل با آینه در اتاق پذیرایی

اگر میز پذیرایی خود را برای مهمان ها به صورت دوازده نفره خریداری کرده اید به شما توصیه می کنیم از دیواری که در این فضا به صورت خالی و دست نخورده وجود دارد برای ایده پردازی با آینه های دکوراتیو بهره بگیرید. خرید آینه های لوزی مانند و استفاده آن در فضا سبب می شود تاثیر گذاری آن در محیط و زیبا سازی فضای مرتبط با پذیرایی از مهمان ها چندین برابر شود. پرسه نصب این آینه ها بسیار کوتاه است و نسبت به سایر پارامترهای دکوری دیگر هزینه کمتری را نیز به شما تحمیل می کند. انتخاب آینه نیز با شکل های متفاوت و با سایز های متناسب برای شما عزیزان فراهم است.

 

دکوراسیون منزل با آینه


کلام آخر پیرامون دکوراسیون منزل با آینه

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید دکوراسیون منزل با آینه با شکل های بسیار متمایزی از بدو ورود مهمان ها در راهرو برای شما فراهم شده است تا اتاق نشمین که مرکز اصلی پذیرایی از مهمان ها به شمار می آید. شما به سادگی می توانید با استفاد از آینه های دکوراتیو، آینه های قدی، آینه های رو میزی کنسولی، آینه های کمدی به همراه جاکفشی و ده ها گزینه انتخابی دیگر دست به ایده پردازی بزنید. اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی، اتاق خواب، راهرو و یا هر فضای دیگری که شما تمایل داشته باشید بی هیچ محدودیتی برای دیزاین کردن با آینه برای شما قابل تغییر است. امید است مطالب پیش رو در راستای دکوراسیون منزل با آینه مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و راهنمایی های لازم در این راه به شما عزیزان داده شده باشد.

 

در انتظار شنیدن نظرات و سوالات شما هستیم