به فروشگاه اینترنتی بی پرت هوم خوش آمدید!
سوالی دارید!... بپرسید

رنگ زرد در آشپزخانه: کجا و چگونه بکار ببریم؟

دکوراسیون آشپزخانه زرد و ترکیب رنگ ها

استفاده از رنگ های سردی همچون خاکستری ، آبی، سفید، سبز و.. در آشپزخانه زیبا هستند به شرط آنکه از یک تناژ گرم نیز در کنار این رنگ ها استفاده شود. سریعترین راه برای اضافه کردن گرما در آشپزخانه استفاده از رنگ زرد است. رنگ های پر جنب و جوشی مانند رنگ زرد در کنار رنگ های خنثی و مکمل، زیبایی و تعادل را به آشپزخانه ی شما خواهد آورد. در این بخش به بررسی روش های استفاده از رنگ زرد در آشپزخانه می پردازیم:

 

 

رنگ زرد در آشپزخانه

 کابینت زرد آشپزخانه: صاحب خانه ها تمایل زیادی به استفاده از رنگ های شاد در آشپزخانه پیدا کرده اند. رنگ هایی که تاثیر بسزایی در سرزندگی اعضای خانواده خواهد داشت. یکی از این رنگ ها، رنگ زرد است. رنگی که احساسی بسیار گرم را در منزل ایجاد می کند و سرچمشه ی اصلی آن در طبیعت، آفتاب است.

ر

هنگام انتخاب تناژ رنگ زرد برای آشپزخانه، از طعم های مورد علاقه ی خود الهام بگیرید. رنگ هایی مانند زرد کره ای، زرد لیمویی یا زرد موزی یکی از پرطرفدارترین ها هستند. برخی از رنگ ها نیز پاستیلی بوده و بیشتر در مهد کودک ها از آن استفاده می شود و ممکن است آن ها را نپسندید. پس هنگام انتخاب تنالیته دقت بیشتری داشته باشید.  

 

 

رنگ زرد در آشپزخانه

اپن جزیره زرد: اگر نمی خواهید ریسک کنید و تمام کابینت های آشپزخانه را به رنگ زرد تبدیل کنید آن را در یک اپن جزیره امتحان کنید. مرکز آشپز خانه می توانید به رنگ مورد علاقه ی شما طراحی شود و به عنوان مرکز کانونی آشپزخانه بیش از پیش به چشم آید.

 

رنگ زرد در آشپزخانه

  دیوار اصلی: راه دیگری برای آوردن یک تکه کوچک و سرگرم کننده از رنگ زرد در آشپزخانه دیوار ها هستند. رنگ آمیزی قسمتی از دیوار، تغییر دکوراسیونی چمشگیر و کم هزینه خواهد بود. در این آشپزخانه کابنیت های بالایی حذف شده از این رو رنگ زرد بیش از پیش خودنمایی می کند. البته اگر کابینتهای بالایی نیز نصب بودند می توان فضای بین دو کابینت را به این رنگ در آورد. استفاده ی خلاقه از رنگ ها در آشپزخانه بدون شک تغییرات مهیج و زیبایی را ایجاد خواهد کرد. مانند این تصویر که گویی نور آفتاب پرتوهای خود را روی سقف اشپرخانه تابانده است. 

 

رنگ زرد در آشپزخانه


رنگ زرد در آشپزخانه

تو رفتگی دیوارها: طراحان حرفه ای دکوراسیون آشپزخانه همواره به دنبال استفاده های کوچک و استراتژیک از رنگ های پر جنب و جوش هستند. یکی از مناطقی که از رنگ آمیزی آن احساس بهتری خواهید داشت تو رفتگی دیوارها یا قفسه ها می باشد. البته زمانی این کار جلوه ی بیشتری خواهد داشت که از یک رنگ خنثی در اطراف آن استفاده شده باشد. یکی از رنگ های مکمل زرد، خاکستری است که جلوه ای مدرن و امروزی به آشپزخانه ی شماخواهد داد.

 

رنگ زرد در آشپزخانه

فاصله ی بین کابینت های بالا و پایین: برای طراحی بین کابینت های بالا و پایین، خود را محدود به کاشی های سفید نکنید. گزینه های متعددی برای شما وجود دارد مانند کاغذ دیواری یا رنگ آمیزی  در تصویر شاهد یک دکوراسیون آشپزخانه به رنگ مشکی، سفید و زرد هستیم که ظاهری مدرن و امروزی دارد.

 

رنگ زرد در آشپزخانه

 

رنگ زرد در آشپزخانه

 

 
لوازم آشپزخانه: رنگ زرد برای آشپزخانه محدود به دیوارها یک کابینت نمی شود. اگر می خواهید از رنگ زرد در آشپزخانه استفاده کنید اینبار با استفاده از لوازم فضا را جذابتر و متفاوت تر خواهید کرد..
رنگ آمیزی اجاق گاز و هود بالای آن یک ایده ی ناب و منحصر خواهد بود.

 

رنگ زرد در آشپزخانه

کفپوش و صندلی: مکانی که کمتر از سایر موارد در نظر مالکان به آن توجه می شود کفپوش است. اما کفپوش نیز مانند سایر نقاط آشپزخانه مهم و قابل بررسی هستند. کفپوش ها به شما اجازه می دهند علاوه بر رنگ، الگوی دلخواه خود را در آشپزخانه پیاده کنید. در صورتی که صندلی را برای اوردن رنگ زرد به آشپزخانه انتخاب می کنید محدود به تناژهای ملایم آن نباشید زیرا در انتخاب رنگ صندلی جسارت شما هیچ ریکسی را در پی نخواهد داشت.  


.

در انتظار شنیدن نظرات و سوالات شما هستیم