به فروشگاه اینترنتی بی پرت هوم خوش آمدید!
سوالی دارید!... بپرسید

کمد لباس مشکی- انواع مدل ها و ترکیب رنگی مناسب

مدل کمد لباس مشکی

کمدلباس  را می توان از مهم ترین و کاربردی ترین محصولات خانگی  در اتاق های بزرگ و کوچک دانست. کمدهای لباس امروزه در انواع رنگ ها و طرح ها ساخته و عرضه می شوند. از این رو  انتخاب یک مدل کمد لباس مناسب ممکن است از بین صدها طرح و رنگ کمی دشوار باشد. یکی از پرطرفدارترین و از جمله زیباترین مدل های کمد، مدل کمد لباس مشکی است که از این مدل می توانید در اتاق های بزرگ و کوچک استفاده نمایید. برخی افراد ترجیح می دهند در اتاق کوچک خود از کمد لباس مشکی استفاده نکنند اما برخی دیگر علاقه ی زیادی به یک مکان دنج و شیک دارند از این رو به سراغ رنگ مشکی می روند .کمد لباس مشکی از انواع کمدها با طرح مدرن و زیبا میباشد. استفاده از این رنگ در کمد لباس می توانند زیبایی و جذابیت اتاق را تا چندین برابر افزایش دهد.

برای طراحی و سفارش کمد لباس دلخواه، روی محصول مورد نظر در صفحه ی سفارش محصولات  کلیک کنید.

 

کمد لباس مشکی
 
بهتر است رنگ کمد لباس با سایر وسایل و لوازم موجود در اتاق شما مطابقت و همخوانی داشته باشد تا فضای آن به سمت یک طراحی مدرن سوق پیدا کند.اگر قصد انتخاب کمد لباس مشکی را دارید باید بدانید که نورپردازی در اتاق شما اهمیت زیادی دارد زیرا رنگ مشکی کمترین بازتاب نوررا دارد.

 

 

کمد لباس مشکی-1

 

نکاتی درمورد کمد لباس مشکی رنگ

ابتدا نکاتی را در رابطه با اتاق هایی که لوازم مشکی رنگ دارند بررسی کرده و سپس عکس هایی از زیباترین و مدرن ترین کمد لباس مشکی رنگ در اختیزا شما عزیزان می گذاریم.
در طراحی کمد لباس موادی که اغلب و به طور معمول استفاده می‌شوند عبارتند از ام دی اف، چوب سخت، چوب بلوط،  شیشه و..بدون شک هر یک از این متریال ها مزایا و معایب مختلفی دارند. اما پر کاربردترین آن ام دی اف است. زیرا علاوه بر ارزان قیمت بودن انعطاف زیادی در هنگام طراحی و ساخت داشته و نگهداری از آن نیز راحتر می باشد.
اگر خواهان شکوه و زیبایی هستید و شجاعت استفاده از رنگ مشکی را دراتاق خود دارید بدانید که در آخر تحسین زیادی را نصیب خود خواهید کرد. مشکی جز رنگ های خنثی است و هیچ‌گاه از مد نخواهد افتاد.  اگر از رنگ مشکی به درستی در اتاق خود  استفاده نمایید ، می‌توانید ان را با سایر لوازم اتاق ست کنید.

 

کمد لباس مشکی-3
بیشتر طراحان کمد لباس  پیشنهاد می‌کنند که در اتاق با  کمد لباس مشکی از رنگ های متضاد همچون  رنگ سفید و یا تناژ‌های طوسی یا قهوه ای نیز استفاده نمایید.  طراحی آنلاین کمد لباس بی پرت این امکان را به شما می دهد که کمد لباس دورنگ را طراحی کنید از این رو می توانید کمد لباس سفید مشکی سفارشی خود را داشته باشید.
در ادامه زیباترین و جدیدترین مدل کمد لباس مشکی برای شما عزیزان اورده شده است. 
 

کمد لباس مشکی-4

کمدلباس مشکی بزرگ دیواری

 

 

کمد لباس مشکی-5

کمدلباس مشکی مدرن

 

 

کمد لباس مشکی-6

 

مدل کمدلباس مشکی

 

کمد لباس مشکی-6

 

کمدلباس مشکی ارزان

 

 

 

کمد لباس مشکی-7

 

کمدلباس مشکی ریلی

 

کمد لباس مشکی-8

 

کمدلباس مشکی جدید

 

کمد لباس مشکی-9

 

کمدلباس مشکی جادار

 

کمد لباس مشکی-10

کمد لباس مشکی-10

 

کمدلباس مشکی کشودار

 

کمد لباس مشکی-11

 

کمدلباس مشکی ریلی دیواری

 

کمد لباس مشکی-13

 

کمدلباس مشکی ریلی جدید

 

کمد لباس مشکی-13

 

کمدلباس مشکی مات

 

کمد لباس مشکی-13

کمد لباس مشکی-14

 

کمدلباس مشکی شیک

 

کمد لباس مشکی-15

کمد لباس مشکی-17

کمد لباس مشکی-18

در انتظار شنیدن نظرات و سوالات شما هستیم