به فروشگاه اینترنتی بی پرت هوم خوش آمدید!
سوالی دارید!... بپرسید

کمد لباس هایگلاس- انواع مدل ها به همراه مزایا و معایب آن ها

مدل کمد لباس هایگلاس براق

نامگذاری کمد لباس هایگلاس ارتباطی با شیشه ندارد. ام دی اف های معمولی با روکش ملامینه ساخته شده اند اما  هایگلاس از ام دی افی ساخته شده است که روکش آن از جنس پلکسی گلاس می باشد؛از مشخصات بارز کمد لباس هایگلاس شفافیت و زیبایی روکش آن است که قابلیت بازتاب نور را دارا می باشد. از این متریال برای ساخت کابینت نیز استفاده می کنند.در این بخش مدل‌های زیبا و بی نظیری را از انواع طرح‌های کمد لباس هایگلاس جمع اوری کرده ایم. شما می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود از آن ها الگوبرداری کنید.

 

برای طراحی و سفارش کمد لباس دلخواه، روی محصول مورد نظر در صفحه ی سفارش محصولات  کلیک کنید.

 

مزایای کمد لباس هایگلاس

  • داشتن زیبایی و درخشش منحصربه فرد
  • تنوع زیاد در طرح و رنگ و ابعاد

 

 

معایب کمد لباس هایگلاس:

کمد لباس هایگلاس نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری نسبت به کمد لباس با روکش ملامینه دارد زیرا دارای سطوح حساسی هستند و توسط یک جسم سخت زود تر خط می افتد. این خط به دلیل قابلیت بازتاب نورجلب توجه بیشتری می کند.
امروزه برای دکوراسیون اتاق های مدرن, ازکمد لباس ام دی اف با روکش براق استفاده میکنند. مهمترین دلیل آن نیز زیبایی این کمدها می باشد. کمد لباس هایگلاس، براق و صاف و صیقلی است و از این رو نمای زیبایی به اتاق مدرن شما می دهد. از جمله طرح های جدید و خیره کننده ی کمد لباس هایگلاس میتوان به نمونه های سفید آن اشاره کرد. این کمدها به خصوص برای اتاق هایی که نور کمتری دارد, مناسب تر بوده و موجب روشنایی بیشتر اتاق خواهند شد.
یکی از شیک ترین مدل های کمد لباس، رنگ سیاه سفید های گلاس است. این مدل کمد لباس علاوه بر آنکه اتاق را بسیار زیبا می کنند, نمای لوکس نیز به ان اضافه می کند. از این رو گزینه مناسبی برای اتاق های  مدرن به شمار می رود.

مدل های کمد لباس هایگلاس در انواع طرح ها قابل اجرا خواهد بود. ترکیب کردن طبقات با دراورها و کمدهای بدون دستگیره یا با دستگیره به خلاقیت و سلیقه ی شما بستگی دارد. اگر به دنبال خلق طرح های مینیمال هستید می توانید از مدل های کمد لباس هایگلاس بدون دستگیره بهره بگیرید.
عمده ترین واردات متریال هایگلاس از کشور ترکیه می باشد و بهترین آن ها ساخت کشورهای آلمان , اتریش , اسپانیا و ایتالیا است. البته این روکش دهی در کشور ما نیز انجام میگیرد. اصلی ترین تفاوت انواع متریال هایگلاس در میزان موج در رفلکت سطح روکش آن است ، هرچه میزان موج کمتر باشد ، کیفیت هایگلاس  بالا تر است.

 

کمد لباس هایگلاس

کمد لباس هایگلاس مدرن

 

کمد لباس هایگلاس-1

 

کمد لباس هایگلاس-3

 

مدل کمد لباس هایگلاس

 

کمد لباس هایگلاس-4

 

طراحی کمد لباس هایگلاس

 

 

کمد لباس هایگلاس-5

 

کمد لباس هایگلاس شیک

 

کمد لباس هایگلاس-6

 

کمد لباس هایگلاس مشکی

 

 

کمد لباس هایگلاس-7

 

کمد لباس هایگلاس سفید

 

کمد لباس هایگلاس-7.

 

کمد لباس هایگلاس ریلی

 

کمد لباس هایگلاس-8

 

کمد لباس هایگلاس دیواری

 

کمد لباس هایگلاس-9

کمد لباس هایگلاس-10
            

 


 

در انتظار شنیدن نظرات و سوالات شما هستیم