به فروشگاه اینترنتی بی پرت هوم خوش آمدید!
سوالی دارید!... بپرسید

کمد لباس جادار- 20 ایده کارساز برای نظم به اتاق شما

انواع مدل کمد لباس جا دار

کمدهای لباس جدای از اینکه در زیبایی اتاق شما تاثیرگذارند باید جادار نیز باشند تا وسایل شما و دیگر اعضای خانواده را به آسای در خود جای دهند. اتاق یکی از مهمترین بخش های یک خانه به حساب می آید. وسائل ریز و درشت زیادی در کمداتاق خواب شما جای می گیرید که شاید دوست داشته باشید خیلی از آنها در دید و خیلی های دیگر در دید نباشدخوشبختانه کمد لباس جادار بسیار هوشمندانه ای ساخته شده که همه ی نیازهای شما را به راحتی میتواند پوشش دهد.
حساب کنید چقدر خوب می شد اگر کمدی در اتاق خود داشتید که می توانستید به راحتی تمام لوازم مورد علاقه تان را در در آن جای دهید بدون آنکه مجبور به زیر و رو کردن لباس های به هم ریخته باشید. 

 

 

کمد لباس جادار

 

در طراحی کمد لباس جادار می توانید از همه عناصر شلف های باز، کشو ها و کمد ها بهره بگیرید تا برای هر وسیله ای که فکر می کنید، جای لازم و کافی را تعبیه نمایید. در قسمت شلف های باز می توانید حوله ها و کتاب های خود را جای دهید. کمد لباس اتاق شما می تواند دارای شلف های باز یکسره باشد. این نوع شلف ها می توانند، علاوه بر تغییر ظاهری زیبا که در اتاق شما به وجود می آورند نظم را نیز برای همیشه حکم فرما کنند حتی در بالای این شلف های باز نیز میتوان کمد لباس با میله برای آویزان کردن لباس ها طراحی کنید تا همه چیز به راحتی در دسترس شما قرار بگیرند.

 

کمد لباس جادار زیبا

 

 

اتاق هایی با فضای کوچک یکی از دغدغه های بزرگ افراد می باشد اما بهتر است بدانید با طراحی کمدجادار و انتخاب مناسب و ایده آل کمد برای اتاق کوچک می توانید فضای اتاق خود را به محیطی دلپذیر و زیبا تبدیل کنید.
مدل کمد لباس جادار افزون بر اینکه خوشگلی منحصر بفرد خود را دارد بلکه طراحان محصولات خانگی و دکوراتیو به ایده جادار بودن آن نیز اهمیت داده اند. عکس های آورده شده در این مطلب از بی پرت مدل کمد جادار را مختص خانمهایی است که می خواهند علاوه بر زیبایی به کاربردی تر کردن فضا نیز توجه کنند.
هنگامی که می خواهید در طراحی کمد لباس اتاق خود سهیم باشید، بد نیست که ازمجموعه کمد، کشو یا قفسه هایی مثل نمونه های زیر نیز بهره بگیرید.

 

کمد لباس جادار قهوه ای

 

کمدلباس قهوه ای روشن

 

کمد لباس جادار-2

 

کمد لباس با آینه و کشو

 

کمد لباس جادار-3

 

 

کمد لباس ریلی قهوه ای

 

کمد لباس جادار-3

 

کمدلباس ریلی جادار

 

کمد لباس جادار-4

 

کمدلباس جادار قهوه ای سوخته

 

کمد لباس جادار-5

 

 

کمدلباس سورمه ای

 

کمد لباس جادار-7

 

کمدلباس جادار و کوچک

 

کمد لباس جادار-8

 

کمدلباس بزرگ و جادار

 

کمد لباس جادار-10

 

 

طراحی کمد لباس جادار

 

کمد لباس جادار-12

 

کمدلباس سفید مشکی

 

کمد لباس جادار-13

کمد لباس جادار-14

 

کمدلباس با قفسه

 

کمد لباس جادار-15

کمد لباس جادار-16

کمد لباس جادار-16

 

 

کمدلباس با جاکفشی

 

کمد لباس جادار-18

کمد لباس جادار-19

 

 

در انتظار شنیدن نظرات و سوالات شما هستیم