به فروشگاه اینترنتی بی پرت هوم خوش آمدید!
سوالی دارید!... بپرسید

معرفی معروف ترین آشپزهای جهان

معرفی معروف ترین آشپزهای جهان

اگر بدانید آشپزهای جهان از چه ترفندهای جالبی برای آشپزی استفاده می کنند قطعاً شگفت زده خواهید شد. به طور کلی هر یک از آشپزهای دنیا دارای یک سری تکنیک های جالب در آشپزی هستند که معمولاً در کانال یوتیوب شان تا حدودی به ترفندهای خود اشاره می کنند. بسیاری از آشپزهای جهان نیز کتاب های آشپزی به چاپ رسانده اند پس چه خوب است موفق ترین آشپزهای جهان را بشناسیم.

Anthony Bourdain

آنتونی بوردین

بوردین تنها یک آشپز حرفه ای نیست! او برنامه ساز و نویسنده است و در بسیاری از برنامه های آمریکایی نیز به عنوان مجری ظاهر شده است. به طور کلی بوردین در حدود 20 سال گزینه کار خود را در یک رستوران آغاز کرد او در ابتدا فقط در بخش نظافت ظروف فعالیت می گیرد اما به دلیل علاقه به آشپزی توانست به گروه کمک آشپزها بپیوندد و این رویکرد به او اجازه داد تا بتواند جایگاه بهتری کسب نماید. در نهایت بوردین به حدی در آشپزی رسید که توانست تکنیک خاص خود را برای تهیه غذاها داشته باشد و طعم های جدید را ابداع کرد.
کتاب ماجراجویی در جهان شکم از آثار مهم این نویسنده محسوب می شود به طوری که تا به امروز مستندهای زیادی از روش آشپزی او دیده می شود و همینطور توانسته وبلاگ شخصی نیز برای کار خود داشته باشد. او معتقد است زندگی بدون آشپزی معنا ندارد و مستندهای عجیبی در مورد آشپزی ساخته است.

 

Paul Bucos

پل بوکوز

حتماً نام پدر هنری آشپزی به گوشتان رسیده است. بوکوز به عنوان یک نماد مشخص آشپزی در فرانسه شناخته می شود او از باکیفیت ترین و تازه ترین مدام برای تهیه غذا استفاده می کند و به تجملات و تزیین اهمیت زیادی می دهد به طور کلی بوکوز یکی از بهترین آشپزهای جهان شناخته شده و سوپ قارچ دنبلان او بسیار مورد تایید قرار گرفته است. بوکوز در سال 2011 معروف ترین آشپز جهان شناخته شد.

Charlie Trotter

تروتر

تروتر یک رستوران دار بزرگ است و البته که ستاره تلویزیون نیز لقب گرفته است. تروتر توانسته بیش از 14 کتاب آشپزی بنویسد و غذاهایی دارد که تنها به اسم خودش ثبت شده است به طور کلی تروتر بنیانگذار سازمان آموزش آشپزی چارلی تروتر بوده و آشپزی را با عشق انجام می دهد. غذاهای تروتر طعم و مزه جدید و عجیبی دارد که شاید در کمتر رستورانی بتوانید مشابه آن را پیدا کنید. غذاهای تروتر معمولاً گران قیمت است.

 

Kapoor

کاپور

کاپور یک تاجر سرشناس هندی است و به ثروت زیادی که دارد شناخته می شود اما او یکی از بهترین کتاب های آشپزی در دنیا را به ثبت رسانده و به طور کلی متخصص در مدیریت رستوران شناخته شده است. او در بسیاری از برنامه های تلویزیونی دعوت شده است و طرفداران زیادی دارد. البته که کاپور در لیست آشپزهایی قرار دارد که معلومات خود را در اختیار سایر افراد نیز قرار می دهد او معتقد است که هر کسی با ایده و خلاقیت می تواند یک آشپز نمونه باشد.

Emeril Lagasse

لاگاس

امریل لاگاس یک رستوران دار مشهور است و چندین رستوران بزرگ در سراسر آمریکا دارد. البته لاگاس از دید بسیاری از افراد یک نوازنده مشهور است اما در زمینه آشپزی نیز به رشد خوبی رسیده است. او یک سرآشپز چندکاره است و به طور کلی تکنیک های مختلف آشپزی را دنبال کرده است. اینطور که بررسی ها نشان می دهد او لاگاس به مد و فشن علاقه زیادی داشته و این علاقه حتی در نوع آشپزی کردن او نیز دیده می شود. لاگاس یکی از بهترین کسانی است که علاقه به تهیه غذاهای تند دارد و البته که تکنیک آشپزی مخصوص به خود را به ثبت رسانده است. لاگاس یک ستاره تلویزیونی نیز محسوب می شود و دارای موقعیت بی نظیری در کل دنیا بوده و قطعاً یکی از مشهورترین آشپزهای جهان شناخته می شود.
 
 
 
Pierre White

پیر وایت

پیر وایت همان مجری خوش اخلاق تلویزیونی است که به عنوان یکی از بهترین آشپزهای جهان شناخته شده است او بریتانیایی است و در تهیه غذاهای بین المللی از بهترین تکنیک های روز دنیا کمک می گیرد به طور کلی وایت توانسته در سن 33 سالگی در لیست بهترین آشپزهای جهان قرار بگیرد و جایزه نیز دریافت کرد او داور بسیاری از مسابقات محبوب آشپزی بوده و به طور کلی به عنوان یکی از بهترین سرآشپزهای حرفه ای در دنیا شناخته شده است. اینطور که مشخص است او علاقه زیادی به اشتراک گذاری اطلاعات خود در دنیای مجازی دارد و در کانال یوتیوب او می توانید از دانسته هایش اطلاعات کافی کسب کنید.
او بسیار خوش اخلاق است و سعی می کند همه اصول را مدنظر قرار دهد و در آموزش بسیار عالی عمل کرده است.

Wolfgang Pak

ولفگانگ پاک

پاک یک سرآشپز آمریکایی بوده و البته که به واسطه شهرت خود یکی از پردرآمدترین آشپزهای جهان شناخته شده است. او ترکیبی از تکنیک های آشپزی فرانسوی و آسیایی و کالیفرنیایی به کار می گیرد و معمولاً غذاهای او طعم جدیدی دارد. غذاهای او بسیار با کیفیت بوده و طعم بی نظیری دارد. در یوتیوب نام پاک قطعاً در لیست بهترین آشپزهای جهان قرار گرفته است او همه تمرکز خود را در آشپزی به کار می گیرد و در این راستا بسیار موفق است. رستوران پاک در لیست 40 رستوران برتر در دنیا قرار گرفته است و توانسته یکی از بهترین سرآشپزهای دنیا شناخته شود.

 

Oliver

الیور

الیور علاقه زیادی به غذاهای ارگانیک دارد و از بهترین و تازه ترین مواد غذایی برای تهیه غذا استفاده می کند غذاهای او اغلب کنسروی و نیمه آماده است و به طور 100 درصد طبیعی تهیه می شود او به عنوان مجری تلویزیونی نیز فعالیت می کند و توانسته به رتبه خوبی در تهیه غذای ارگانیک برسد.

کلام آخر

هر یک از آشپزهای جهان دارای متد کاری مخصوص به خود هستند برخی از آنها علاقه زیادی به سبزیجات دارند و برخی از گوشت برای تهیه غذا استفاده می کنند مثلاً جیمز رمزی یک شخصیت افسانه ای در آشپزی است به طوری که به عنوان یکی از سخت کوش ترین آشپزهای جهان شناخته شده است او غذاهای بسیار عجیبی تهیه می کند و شاید هرگز در هیچ نقطه ای از دنیا نتوان غذایی به طعم غذاهای او پیدا کرد. رمزی معتقد است که باید از هر تایم آزادی برای پخت و پز استفاده کرد البته او ورزشکار بوده و به سلامت جسمی خود بسیار اهمیت می دهد.
 

در انتظار شنیدن نظرات و سوالات شما هستیم